bSPY hanteert de regels voor retourneren. U heeft voor al uw bestellingen een zichttermijn van 14 kalenderdagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Na het verstrijken van deze zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, dient u ALTIJD binnen 24 uur na ontvangst contact op te nemen met onze helpdesk om dit te melden.
Indien u een product wilt retourneren, dan kan dit uitsluitend als:
- U deze binnen de zichttermijn van 14 kalenderdagen terugstuurt of omruilt.
- De producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zitten (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn).
- De producten compleet, niet gebruikt en onbeschadigd zijn
Laat producten bij twijfel ongeopend in de originele verpakking anders kunnen deze niet meer teruggestuurd en omgeruild worden. Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan komen deze niet in aanmerking als geldige retour.
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Meest gestelde vragen m.b.t. retourneren & ruilen
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Hoe kan ik online een artikel omruilen?
- Kan ik een gedeelte van de bestelde artikelen retourneren of omruilen?
- Kan ik iets terugsturen via het postkantoor?
- Kan ik mijn retour thuis laten ophalen?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem contact op met met onze helpdesk, deze legt u uit hoe u een product kunt retourneren.
Hoe kan ik online een artikel ruilen?
Neem contact op met met onze helpdesk, deze legt u uit hoe u een product kunt omruilen.
Kan ik mijn retour thuis laten ophalen?
Dit is niet mogelijk. U dient uw retour af te geven in een postkantoor. De zending dient aangetekend naar ons verstuurd te worden. Vergeet niet om een afgiftebewijs te vragen. In sommige gevallen (bv. schadegevallen, ...) zal een retourticket gemaild worden waardoor u vrij bent van verzendingskosten.
Zou u er toch voor kiezen om uw bestelling op een andere manier te retourneren dan hierboven beschreven, dan zal deze niet in aanmerking komen als geldige retour. Verbonden kosten aan het retourneren van producten zijn ten laste van de klant.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
Nadat wij uw retour hebben ontvangen controleren wij of deze voldoet aan de bovenstaande voorwaarden voor een "geldige" retour. Gelieve er rekening mee te houden dat refunding van geldige retours tot 30 werkdagen kan duren.
Indien uw retour geldig is en voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u de waarde van de geretourneerde producten teruggestort op uw bankrekening. De eventueel betaalde verzendingskosten worden niet teruggestort.